Cetina i PET Engineering

2019. je godina rebrandinga i repozicioniranja Cetine. Sve jača tržišna pozicija nametnula je i dodatnu obvezu prema potrošačima: modernizirati i pomladiti brand te ga prilagoditi aktualnim trendovima u segmentu pakiranja i dizajna ambalaže. Višegodišnja suradnja s PET inženjeringom rezultirala je novom bocom za sve volumene pakiranja do 2l i novim, modernim dizajnom etikete, čime se Cetina značajno odmaknula, ne samo od postojeće pozicije, već je napravila značajan pomak i u odnosu na konkurenciju, naglašavajući osnovne autentične značajke proizvoda i definirajući vizualni aspekt za koherentnu online i offline komunikaciju.

Novi vizualni identitet daje moderni obrat elementima brenda Cetina, zahvaljujući novom pristupu i pojednostavljenju simbola koji su ranije predstavljali zelena polja, jezero i izvor vode, a koji su sada simbolizirani jednostavnim i glatkim linijama. Važnost velebne planine Dinare jasno se prenosi kroz stilizirane planine na etiketi i dva reljefa na boci; čistoća i zaštićenost vode u vapnenačkim stijenama, prenosi se čistom bijelom pozadinom. Pakiranja, dostupna u 0,5l, 0,75l i 1,5l formatu za negaziranu i 0,5l i 1,5l za gaziranu vodu, elegantna su i prilagođena ugodnom držanju u ruci, a etiketa priča priču o vodi koja je već dobila najbolje od prirode.

 

 



Podijeli priču:
Pogledaj i druge priče